Tuesday, November 30, 2010

Robot Arm

Assalamualaikum pada umat islam sedunia dan hai everybody pada yang beragama selain islam.
Untuk Post Projek ELEKTRONIK pada kali ini,saya ada menyediakan sebuah video yang penuh suspen dan dramatik.Video ini hanya 1/10 daripada video sebenar.Video ini lebih suspen daripada cerita "Jangan pandang belakang congkak" ataupun cerita "Jangan pandang belakang dam ular".
Projek ini dijalankan tanpa menggunakan wang geran kerajaan ataupun geran parti pembangkang.Lebih kurang INDIE group la say nie. :).saya telah menggunakan wang poket seluar jeans saya sendiri.Sebab apa saya guna wang poket seluar saya sendiri???sebab kain pelekat saya tiada poket.NGEH! NGEH! NGEH!.








PROJEK ELEKTRONIK ini adalah gabungan dengan PROJEK MEKANIKAL.ia MENGGUNAKAN MOTOR POWER WINDOW.Ia dapat menggenggam barang tetapi masih belum mampu menggengam cinta Diana Dannielle,Anna Rafali atau Martin Guntali....

3 comments: